/
0 Comments
Kαι επίσημα τέλος η χρονιά για τον Raikkonen!
Mπορεί η Κυριακή όταν δεν υπάρχει GP, να είναι από τις πιο "ήσυχες" ειδησεογραφικά μέρες, ωστόσο σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά και αυτό διότι ανακοινώθηκε πως ο Kimi Raikkonen δεν θα ταξιδέψει για τα δυο τελευταία GP σε Αμερική και Βραζιλία.
Ο λόγος είναι πως ο Φινλανδός αποφάσισε να εγχειριστεί την επόμενη εβδομάδα στην πλάτη του, έπειτα από τα προβλήματα που εμφανίστηκαν στη Σιγκαπούρη και τα οποία έχει "κληρονομήσει" από ατύχημα που είχε σε δοκιμές με τη Sauber, στην 1η του χρονιά στην F1.
Ετσι λοιπόν, σύμφωνα με τα όσα επιβεβαίωσε ο manager του Φινλανδού Steve Robertsonστο βρετανικό Autosport, ο Kimi θα απέχει από τους δυο τελευταίους αγώνες της χρονιάς και θα βρεθεί στο Salzburg για να πραγματοποιήσει την επέμβαση, ώστε να είναι έτοιμος για την επόμενη χρονιά!
Ωστόσο, έπειτα απ'όλα όσα έγιναν και στο Abu Dhabi, δεν αποκλείεται και η περίπτωση όλα αυτά να είναι αποτέλεσμα της καθυστέρησης πληρωμών της Lotus απέναντι στον Raikkonen. Αυτό που μένει πάντως, είναι πως τελειώνει άδοξα μια επιτυχημένη συνεργασία δυο ετών.
Τέλος, ερωτηματικό παραμένει ποιος θα είναι ο αντικαστάτης του για τους δυο τελευταίους αγώνες, με την λογική να λέει πως θα είναι ο 3ος πιλότος της Lotus, Davide Valsecchi