Τελικά μία βόλτα αργά το απόγευμα στους Αμπελόκηπους σου επιτρέπει να βλέπεις πράγματα που τη μέρα είναι δύσκολο να φανούν.Ναι έτσι είναι μν απορείτε...Βόλτα στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα ,δίπλα είναι το " γήπεδο αντισφαίρισης -κοινώς τέννις " .όπου εκέινη την ώρα κάνουν προπόνηση τα παιδιά ,δλδ έκαναν ,διότι μία βλάβη στον ηλεκτρικό πίνακα δν τους άφησε να τελειώσουν την προπόνηση..Κάποιος της τεχνικής υπηρεσίας -ηλεκτρολόγος -δν υπάρχει στο Δήμο να φτιάξει αυτή την έρημη τη βλάβη και αφήνεται μικρά παιδάκια στο θεοσκότεινο πάρκο με τον προπονητή να τα έχει δίπλα του να μη τα χάσει ? Ε? Κε αντιδήμαρχε Αθλητισμού να βάλετε στον προυπολογισμό το 2014 και φωσφορούχα μπαλάκια τέννις να φαίνονται τη νύχτα καθώς και δώρο από ένα φακό στους αθλητές!!!! Μία πρόταση κάνω........

Δελτίο Τύπου 22 Νοεμβρίου 2013

Σε συνέχεια προηγούμενων αποκαλύψεων μας για την κατάσταση που επικρατεί σε πολλά σχολεία του Δήμου μας (τουαλέτες, γυμναστήρια, αυλές κλπ.) σήμερα σας παρουσιάζουμε την κατάσταση που επικρατεί στο 4ο Δημοτικό σχολείο Αμπελοκήπων.

Τα μαθήματα στις αίθουσες διεξάγονται χωρίς ή με σκισμένες κουρτίνες (βλ. τις φωτογραφίες) με αποτέλεσμα απ το φως που εισέρχεται στην αίθουσα να μην φαίνεται ακόμα και ο πίνακας!

Τραγική κατάσταση για την οποία η αρμόδια αντιδήμαρχος και ο Δήμαρχος είναι ενήμεροι  καθώς τους ενημερώσαμε και εμείς στο τελευταίο Δημοτικό συμβούλιο, πλην όμως παρατηρούν απαθείς παραπέμποντας στο άδειο (όπως είναι φυσικό) ταμείο του συλλόγου γονέων .

Επειδή ο Δήμαρχος συνηθίζει όταν αποκαλύπτουμε κάτι εκ των υστέρων να δίνει λύσεις, περιμένουμε και σ’ αυτήν την περίπτωση να πράξει το αυτονόητο !


ΔΙΑΝΟΜΗ ΕΝΤΥΠΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ

ΔΙΑΝΟΜΗ ΕΝΤΥΠΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ
Αυτή είναι η τελική αφίσα με την σύνθεση της κυριακάτικης ημερίδας στην αίθουσα ¨Χρήστος Τσακίρης¨. Σας περιμένουμε
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ..ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΤΟΥ Δ/Δ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ [Δενρδοποταμο]... Σε κεντρικους δρομους κωνσταντινουπολεως,και αγιου νεκταριου. (6 φωτογραφίες) (6 φωτογραφίες)
Γυμνά δένδρα παντού κρανίου τόπος ο Δήμος μας.........

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΟΥΣΙΔΗ "ΦΡΟΝΤΙΣΕΣ" ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ "ΦΥΤΩΡΙΟΥ" (ΦΩΤΟ)


Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΩΣ ΠΛΕΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Γ.ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΑ ΟΣΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΛΕΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ! (ΦΩΤΟ)

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.

                                                     πατήστε στην εικόνα για μεγέθυνση


Χωρίς Alonso αλλά με Bianchi στο Austin η Ferrari;


Χωρίς Alonso αλλά με Bianchi στο Austin η Ferrari;
Ο Fernando Alonso είχε μία σφοδρή σύγκρουση με το κράσπεδο στον προηγούμενο αγώνα με αποτέλεσμα να κάνει διπλές εξετάσεις για να δουν οι γιατροί αν υπάρχει κάτι το ανησχυτικό.
Αυτό που βγήκε προς τα έξω είναι πως ο Ισπανός ήταν εντάξει και το μόνο που χρειαζόταν ήταν ξεκούραση και σωστή προετοιμασία για τον αγώνα που ακολουθεί στο Austin των Ηνωμένων Πολιτειών την ερχόμενη Κυριακή.
Τελικά, μέσα από τους κύκλους της Ιταλικής ομάδας, φαίνεται πως υπάρχει πρόβλημα και ο Ισπανός, ίσως, χρειαστεί να παραμείνει εκτός αγώνα με τον Jules Bianchi να αναλαμβάνει χρέη οδηγού στη θέση του Fe


Kαι επίσημα τέλος η χρονιά για τον Raikkonen!

Kαι επίσημα τέλος η χρονιά για τον Raikkonen!
Mπορεί η Κυριακή όταν δεν υπάρχει GP, να είναι από τις πιο "ήσυχες" ειδησεογραφικά μέρες, ωστόσο σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά και αυτό διότι ανακοινώθηκε πως ο Kimi Raikkonen δεν θα ταξιδέψει για τα δυο τελευταία GP σε Αμερική και Βραζιλία.
Ο λόγος είναι πως ο Φινλανδός αποφάσισε να εγχειριστεί την επόμενη εβδομάδα στην πλάτη του, έπειτα από τα προβλήματα που εμφανίστηκαν  στη Σιγκαπούρη και τα οποία έχει "κληρονομήσει" από ατύχημα που είχε σε δοκιμές με τη Sauber, στην 1η του χρονιά στην F1.
Ετσι λοιπόν, σύμφωνα με τα όσα επιβεβαίωσε ο manager του Φινλανδού Steve Robertsonστο βρετανικό Autosport, ο Kimi θα απέχει από τους δυο τελευταίους αγώνες της χρονιάς και θα βρεθεί στο Salzburg για να πραγματοποιήσει την επέμβαση, ώστε να είναι έτοιμος για την επόμενη χρονιά!
Ωστόσο, έπειτα απ'όλα όσα έγιναν και στο Abu Dhabi, δεν αποκλείεται και η περίπτωση όλα αυτά να είναι αποτέλεσμα της καθυστέρησης πληρωμών της Lotus απέναντι στον Raikkonen. Αυτό που μένει πάντως, είναι πως τελειώνει άδοξα μια επιτυχημένη συνεργασία δυο ετών.
Τέλος, ερωτηματικό παραμένει ποιος θα είναι ο αντικαστάτης του για τους δυο τελευταίους αγώνες, με την λογική να λέει πως θα είναι ο 3ος πιλότος της LotusDavide Valsecchi


Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Γ. Κυριλλίδης επισκέφτηκε σήμερα το 4ο Δημοτικό Αμπελοκήπων, συζήτησε με τον σύλλογο γονέων και ενημερώθηκε για τα θέματα του σχολείου.

                             Lana del ray



Η πρώτη μου δημοσίευση στο blog.H ζωή είναι περιπέτεια και πρέπει να παίρνεις ρίσκο.Οι δυσκολίες είναι προκλήσεις!!!!!

Ανεξάρτητη Δημοτική Παράταξη Αμπελοκήπων -Μενεμένης

pcfixsalonika.gr. Από το Blogger.

Συνεργάτες

Popular Posts

Contact Us

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Συνολικές προβολές σελίδας

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Facebook

Popular Posts