/
0 Comments
Ζώ στους Αμπελόκηπους, είμαι έγγαμη με το Λαζαρίδη Νίκο και μητέρα δύο παιδιών.Το επάγγελμα μου είναι Λογίστρια και είμαι Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον Γιώργο Κυριλλίδη.
- Είμαι μέλος της σχολικής επιτροπής του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης από το 2013 εώς σήμερα.
- Αναπληρωτής γραμματέας του πολιτιστικού αθλητικού συλλόγου Κων.Παλαιολόγος 2013 εώς σήμερα
- Πρόεδρος του συλλόγου γονέων 1ου Γυμνασίου Αμπελοκήπων
- Μέλος της Ένωσης Γονέων
- Υπέυθυνη στον τομέα παιδείας της παράταξης "Πολίτες σε Δράση "από το 2012 εώς σήμερα
- Διετέλεσα πρόεδρος συλλόγου γονέων 2ου Δημοτικού σχολείου , καθώς και ταμίας ,γραμματέας στο 3ο δημοτικό και 1ο λύκειο του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης.
Μαζί προχωράμε εδώ και τρία χρόνια για να δώσουμε νέο αέρα με νέους ανθρώπους στο δήμο μας.
Στεκόμαστε δίπλα στον πολίτη και ήρθε η ώρα επιτέλους για όλους εμάς να έχουμε αυτό που μας αξίζει.
- Ένα Δήμο πρότυπο
- Ένα Δήμο δημιουργικό με ποιότητα ζωής
- Ένα Δήμο με μέλλον για τα παιδιά μας
- Ένα Δήμο δημοκρατικό με συμμετοχή των πολιτών
ΜΕ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ και με Δήμαρχο τον Γιώργο Κυριλλίδη!!!!!!!!!