Τελικά μία βόλτα αργά το απόγευμα στους Αμπελόκηπους σου επιτρέπει να βλέπεις πράγματα που τη μέρα είναι δύσκολο να φανούν.Ναι έτσι είναι μν απορείτε...Βόλτα στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα ,δίπλα είναι το " γήπεδο αντισφαίρισης -κοινώς τέννις " .όπου εκέινη την ώρα κάνουν προπόνηση τα παιδιά ,δλδ έκαναν ,διότι μία βλάβη στον ηλεκτρικό πίνακα δν τους άφησε να τελειώσουν την προπόνηση..Κάποιος της τεχνικής υπηρεσίας -ηλεκτρολόγος -δν υπάρχει στο Δήμο να φτιάξει αυτή την έρημη τη βλάβη και αφήνεται μικρά παιδάκια στο θεοσκότεινο πάρκο με τον προπονητή να τα έχει δίπλα του να μη τα χάσει ? Ε? Κε αντιδήμαρχε Αθλητισμού να βάλετε στον προυπολογισμό το 2014 και φωσφορούχα μπαλάκια τέννις να φαίνονται τη νύχτα καθώς και δώρο από ένα φακό στους αθλητές!!!! Μία πρόταση κάνω........

Ανεξάρτητη Δημοτική Παράταξη Αμπελοκήπων -Μενεμένης

pcfixsalonika.gr. Από το Blogger.

Συνεργάτες

Popular Posts

Contact Us

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Συνολικές προβολές σελίδας

Facebook

Popular Posts